به گزارش نسیم اهر، سرهنگ حسن‌زاده  فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان شرقی هدف از برگزاری مانور مشترک حفاظت از اراضی ملی و دولتی در کلیبر را ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از اراضی ملی، دولتی و حفظ اقتدار و احراز آمادگی نیرو‌های یگان حفاظت عنوان کرد. سرهنگ حسن‌زاده از اهداف دیگر برگزاری این مانور را […]

به گزارش نسیم اهر، سرهنگ حسن‌زاده  فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی آذربایجان شرقی هدف از برگزاری مانور مشترک حفاظت از اراضی ملی و دولتی در کلیبر را ترویج فرهنگ حفاظت و صیانت از اراضی ملی، دولتی و حفظ اقتدار و احراز آمادگی نیرو‌های یگان حفاظت عنوان کرد.

سرهنگ حسن‌زاده از اهداف دیگر برگزاری این مانور را هماهنگی و وحدت رویه در انجام ماموریت‌های حفاظتی و تعامل بین ادارات مرتبط و مردم با ادارات منابع طبیعی ذکر کرد و افزود: امیدواریم از این به بعد شاهد تهدید و آسیبی به منابع طبیعی و جنگلی استان آذربایجان شرقی نباشیم.

او  گفت: در این مانور علاوه بر حضور نیرو‌های یگان حفاظت ادارات منابع طبیعی شهرستان‌های منطقه ارسباران، تعدادی از مسئولان و کارکنان ادارات مرتبط با حفاظت از اراضی ملی نیز به همراه خودرو و تجهیزات حفاظتی شرکت کردند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان