جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا برشمرد و گفت: در دوران جنگ تحمیلی جوانان آن زمان در خط مقدم جبهه بودند و امروز نیز این جوانان در میادین مختلف ورزشی و علم افتخارات بزرگی را کسب می کنند. سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی با تبریک آغاز هفته وحدت […]

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهدا برشمرد و گفت: در دوران جنگ تحمیلی جوانان آن زمان در خط مقدم جبهه بودند و امروز نیز این جوانان در میادین مختلف ورزشی و علم افتخارات بزرگی را کسب می کنند.

سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی با تبریک آغاز هفته وحدت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و تقارن آن با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: امروز ایران مقتدر نیازمند دانشمندان، نخبگان و ورزشکاران جوانی است که مانند دوران دفاع مقدس پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در همه جهان به اهتزاز درآورند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات مختلف رژیم بعثی عراق در دوران ۸ سال دفاع مقدس گفت: جوانان باید در کنار ورزش به تحصیل و تهذیب نیز توجه ویژه داشته باشند و راه شهدا را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

سرهنگ پاسدار میرزا محمدی افزود: ایران اسلامی مقتدرانه همیشه در کنار مظلومان و ستمدیدگان بوده و از حق مظلومان دفاع خواهد کرد.