امام جمعه اهر گفت: هلال‌احمر در ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم پیشتاز است.

به گزارش نسیم اهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده عصر پنج شنبه در بازدید از کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر اظهار داشت: استقرار کاروان سلامت هلال‌احمر استان در شهرستان اهر به مناسبت حماسه نهم دی‌ماه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برای ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه‌ی شله‌بران، نشان از مردمی بودن و توجه هلال‌احمر به مردم مناطق محروم است.

امام جمعه اهر افزود: خدمات‌رسانی درمانی در حوزه دندان‌پزشکی، چشم‌پزشکی، ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، غربال‌گری، تزریقات، داروخانه رایگان و … اقدامی ارزشمند است که در این راستا از توجه ویژه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی به شهرستان اهر قدردانی می‌کنم.

وی بابیان این‌که مردم مراجعه‌کننده شله‌بران به کاروان سلامت هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی ابراز رضایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: سلامتی و مراقبت از توصیه‌های دین اسلام است، از این‌رو به دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم تا نسبت به مراقبت از دندان و چشم حساس باشند، چراکه اگر مراقبت از جسم از دوران کودکی انجام نشود در میان‌سالی و کهن‌سالی با مشکلاتی مواجه می‌کند.

حاجی‌زاده بر لزوم تداوم کاروان و اردوهای جهادی پزشکی در مناطق شهری و روستاهای محروم شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: خانواده‌هایی هستند که به خدمات درمانی به جهت نبود درآمد دسترسی ندارند. ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم مناطق محروم از سوی سازمان‌های حمایتی و مردمی از جمله هلال‌احمر قابل تقدیر است.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر