همزمان با گرامیداشت هفته دولت، با سفر تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به شهرستان های کلیبر و هوراند چندین طرح عمرانی، خدماتی افتتاح شد. به گزارش اهروصال، با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی

همزمان با گرامیداشت هفته دولت، با سفر تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به شهرستان های کلیبر و هوراند چندین طرح عمرانی، خدماتی افتتاح شد.

به گزارش نسیم اهر ، با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی چند طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی در بخش آبش احمد شهرستان کلیبر شامل: واحد ساختمان مددجویی در روستاها، اصلاح و توسعه‌ شبکه برق رسانی نجف تراکمه، آبرسانی به روستاهای خوبیارلو، صلاح پیه سی، همو و پیره ماشان، احداث مدرسه ۲ کلاسه ساری درق افتتاح شد و همچنین کارگاه های تولید یونولیت سقفی آذر فوم، فرآوری گردوی در روستای متعلق و کارخانه یونولیت سقفی و ورقه های فشرده ساختمانی آذر فوم بخش آبش احمد نیز به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور سرپرست استانداری آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی هوراند چند طرح عمرانی و خدماتی شامل: مجتمع اداری هوراند با اعتبار ۲۴٠ میلیارد ریال، ۲ دکل مخابراتی در روستای مینجاب جدید با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال، روکش آسفالت مسیر هوراند_اهر به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و طرح ۲۶ واحدی نهضت ملی مسکن افتتاح و به بهره برداری رسید.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح طرحهای عمرانی و خدماتی شهرستان هوراند، ضمن گرامیداشت هفته دولت، از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی محرومیت زدایی و بهره مندی همگان از امکانات دولتی، خصوصا در مناطق روستایی و محروم کشور عنوان کرد و گفت: در این راستا با تشکیل سازمان هایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)، جهاد سازندگی و غیره به این مهم دست پیدا کرده ایم.

تراب محمدی در ادامه وظیفه دولت ها را رسیدگی به مشکلات و دغدغه های روستائیان برشمرد و افزود: خوشبختانه در سایه تلاش دولت های مختلف امروزه وضعیت عمران و آبادانی روستاهای کشور به هیچ‌وجه قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران نیست.

وی مردم روستاها را مردمی تلاشگر و خستگی ناپذیر در جهت تامین امنیت غذایی کشور ذکر کرد و گفت: روستائیان با تلاش شبانه روزی در حوزه زراعت، باغبانی، دامداری و سایر تولیدات کشاورزی امنیت غذایی کشور را تامین می کنند که باید قدر آنها را بدانیم. ایسنا