ابوالفضل غنی زاده شامگاه یک شنبه در جلسه بررسی مشکلات احداث کمربند غربی شهر اهر گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی و تردد ماشین آلات سنگین معادن از داخل شهر، اتمام کمربند غربی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است. وی افزود: برای اتمام این کمربندی از مدیران معادن مستقر در مسیر انتظار داریم، با در […]

ابوالفضل غنی زاده شامگاه یک شنبه در جلسه بررسی مشکلات احداث کمربند غربی شهر اهر گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی و تردد ماشین آلات سنگین معادن از داخل شهر، اتمام کمربند غربی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است.

وی افزود: برای اتمام این کمربندی از مدیران معادن مستقر در مسیر انتظار داریم، با در اختیار قرار دادن ماشین آلات و مصالح مورد نیاز، شهرداری اهر را کمک کنند.

غنی زاده گفت: اگر مدیران معادن به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند می‌توانیم بسیاری از مشکلات موجود در بخش‌های مختلف را حل نمائیم.

در این جلسه شهردار اهر نیز گفت: کمربند غربی در حال تکمیل است و به طول یک هزار و ۱۰۰ متر مسیر باقی مانده است که برای اتمام آن، ۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب مصالح، ۵ هزار و ۱۰۰ تن بیس، ۲۳۰ تن قیر و ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت ریزی مورد نیاز است.

محمدباقر خانی گفت: برای تسریع در عملیات زیرسازی به ماشین آلات مختلف سنگین از جمله بیل مکانیکی زنجیری، کمپرسی ۱۰ چرخ، لودر، گریدر و غلتک نیاز است که امیدواریم در این زمینه مدیران معادن شهرستان اهر عنایت ویژه ای داشته باشند.