امام جمعه اهر انجام عملیات طوفان الاقصی را نشان از روحیه مقاومت و استشهادی مردم مظلوم فلسطین و درماندگی رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد. حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله۱۳ آبان در شهرستان اهر، با تاکید بر لزوم شرکت آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی، اظهار کرد: انتفاضه مسجد الاقصی در […]

امام جمعه اهر انجام عملیات طوفان الاقصی را نشان از روحیه مقاومت و استشهادی مردم مظلوم فلسطین و درماندگی رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله۱۳ آبان در شهرستان اهر، با تاکید بر لزوم شرکت آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی، اظهار کرد: انتفاضه مسجد الاقصی در آغاز با پرتاب سنگ شروع شد و حال به برکت سردار دل‌ها و جبهه مقاومت تقویت شد و تبدیل به لشکری شده که همه گونه سلاح و تجهیزات موشکی و پهپاد در اختیار دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز مبارزان فلسطینی در عملیات غرور انگیز “طوفان الاقصی”، رژیم اسرائیل را غافلگیر کرده و ضربات کوبنده‌ای بر هیمنه پوشالی آن‌ها وارد کردند که این عملیات را صهیونیست‌ها حتی در خواب هم ندیده بودند.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط خاصی که بر جهان اسلام در رابطه با غزه حاکم است، بر همه مسلمانان و اقشار مختلف مردم به خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان لازم است تا با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، مشت محکمی بر دهان صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها مانند آمریکا و غرب وارد کنند.

فرماندار شهرستان اهر نیز در این جلسه بر لزوم حضور پرشور و گسترده مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان تاکید کرد.

ابوالفضل غنی زاده تاکید کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان علاوه بر اعلام همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام می‌دارند.