رامز امیریان مراسم تجلیل از رتبه های زیر ۱۰۰ درشهرستان اهر با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شوراری اسلامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر، مدیران و معاونان مدرسه، تعدادی از ایثارگران و خانواده‌های دانش آموزان برگزار گردید. مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر با تبریک بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم […]

رامز امیریان
مراسم تجلیل از رتبه های زیر ۱۰۰ درشهرستان اهر با حضور نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شوراری اسلامی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر، مدیران و معاونان مدرسه، تعدادی از ایثارگران و خانواده‌های دانش آموزان برگزار گردید.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر با تبریک بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس گفت: به میمنت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، تجلیل از برترین های کنکور دارای رتیه زیر ۱۰۰ در حضور نمایندگان شهرستانهای اهر و هربس و تعدادی از ایثارگران و خانواده های محترم این سه دانش اموز برگزیده برگزار می گردد و با توجه به اینکه از شهرستان اهر در منطقه ۵۵ نفر حایز کسب رتبه زیر ۳۰۰۰ شده اند به زودی جشن تجلیل برای آنها نیز برگزار خواهد گردید.
پورفتحی خاطرنشان کرد: برنامه های تشویقی، کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای کنکوریهای عزیز خواهیم داشت و توصیه می‌کنیم طبق برنامه پیش رفته و از کتب درسی فاصله نگیرند چرا که بهترین منبع برای کنکور همین کتابها هستند و از مدیران می خواهم از کسانی که در زمینه کنکور ید بیضا دارند کمک بگیرند و از تجارب این دانش آموزان نیز استفاده نمایند.
وی ضمن تشکر از خیرین مدرسه ساز از خیرانی که در زمینه پشتیبانی دانش آموزانی برای کنکور فعالیت می کنند نیز تقدیر نموده و خاطرنشان کرد اهر جزو مدارس عالی در زمینه کسب رتبه های کنکور می باشد .
وی در خصوص وضعیت ورزش در مدارس شهرستان اهر تاکید کرد: در حوزه ورزش اکثر مدارسی که دارای دانش اموز ۲۰۰ نفر به بالا می باشند سالن تخصصی و چمن مصنوعی ترتیب داده ایم و یا این مدارس را به زمین ورزشی بسکتبال یا والیبال مجهز نموده ایم و امسال در حوزه جذب مشارکتهای مردمی و دولتی در قالب ایجاد ورزشگاهها در مدارس بویژه مدارس کم برخوردار و مناطق بازآفرینی رتبه اول داریم و در این راستا ۵ ورزشگاه در حاشیه شهر در نظر گرفته ایم که ۳ مورد از آنها افتتاح گردیده است.
نماینده مردم شهرستانهای اهر و هریس نیز در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده ضمن تبریک آغاز سال تعلیم و تربیت، ابراز نمود: از این دانش اموزان درخواست داریم که در ادامه تحصیل با تلاش و کوشش بیشتر بتوانند نام ارسباران را که اولین چشم پزشک، اولین حقوق دان، اولین خلبان، و ریاضی دان از اهر بوده اند این نام را حفظ کنند و بالاترین مدارج علمی را طی کنند که کسب علم توانایی می باشد.
محرم زاده خاطرنشان کرد: بنده به عنوان خادم مردم شریف اهر و هریس، هم از دولت و هم مجلس از بدو ورود به مسئولیت نمایندگی مشکلات و مسائل دانشگاه هها و معلمان و مدارس را پیگیر بوده ام و مزایا و رتبه بندی و معوقات معلمان را به جریان انداختم و بر این عقیده هستم هر چه در زمینه آموزش هزینه شود سرمایه گذاری ارزشمندی می‌باشد و تمام همت حاکمیت ودولت و مجلس و قوای سه گانه در جهت تحکمیم بنیه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش می باشد چرا که هر توسعه پایدار در سراسر دنیا به کمک انسانهای توسعه یافته پدیدار می شود و این انسانها از مدارس به پا می خیزند و تمام اقتدارو عزت ما به علم وابسته است و این علم از مدارس و دانشگاهها می آید، بنابراین تمتم تلاش خود را می کنم که آموزش و پرورش پویا شود و معلمین و فرهنگیان عزیز هیچ دغدغه ای جز مطالعه و ارائه درس و تعلیم و تربیت نداشته باشندو این بهترین شکوفایی ملت می باشدو مسئولین نیز در این راستا حرکت می کنند و ما در کنار فرهنگیان و دانش آموزان و دانشجویان عزیز می باشیم و حامی آنها هستیم.
محرم زاده افزود: ارکان آموزش و پرورش شهرستان اهر و هم فضای آموزشی تلاش خوبی دارند و این به این معنی نیست که کمبودی نداریم بلکه هم در حوزه آموزش و پرورش و بهداشت در تجهیزات مدارس و آسفالت مدارس و حل مشکل نهضت و … تمامی تلاش خود را نموده ایم و انتظار داریم نوجوانان و جوانان شهرمان شکوفا گردند.
مینا ژاله مدیر مدرسه نمونه دولتی توحید این موفقیتها را باعث افتخار دانسته و تصریح کرد: یک از راههای موفقیت و کسب بهترین رتبه ها در منطقه تعامل و ارتباط مستقیم مدیر با دانش آموزان می باشد.
وی افزود: پیشرفت تحصییلی با برنامه منظم و سنجش و پیگیری منظم توسط معلمان مربوطه در این امر مهممی باشد.
وی در ادامه گفت : ۳۰ نفر از مدرسه توحید نیز رتبه زیر ۱۰۰۰ را کسب نموده اند.
در خاتمه محدثه علیزاده و شیدا همتی، رتبه های برتر کنکور شهرستان اهر، از زحمات خانواده و تلاشهای دلسوزانه مدیران و معاونان مدرسه برای حمایتها و افزایش انگیزه خود تقدیر وتشکر نمودند.
گفتنی است : محدثه علیزاده و شیدا همتی رتبه های زیر ۱۰۰ را از مجموعه نمونه دولتی توحید کسب کرده اند .

  • نویسنده : رامز امیریان