رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس گفت: به منظور ایمن سازی تردد در بزرگراه اهر – تبر یز، در محدوده هریس ۲۷۰ کیلومتر از این بزرگراه خط کشی شد. به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی میثم فرجی؛ رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان هریس […]

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس گفت: به منظور ایمن سازی تردد در بزرگراه اهر – تبر یز، در محدوده هریس ۲۷۰ کیلومتر از این بزرگراه خط کشی شد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی میثم فرجی؛ رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان هریس گفت: بزرگراه اهر – تبریز در محدوده شهرستان هریس راه ارتباطی شهرستان های اهر، هوراند، کلیبر، خداآفرین، ورزقان، هریس در آذربایجان شرقی و شهرستان های اردبیل با مرکز آذربایجان شرقی بوده و اهمیت ترافیکی بالایی دارد.

وی توجه دائمی به ارتقای سطح ایمنی این بزرگراه را ضروری برشمرد و افزود: گشت های راهداری شهرستان هریس به طور مستمر روند تردد در این بزرگراه را رصد کرده و بر تردد ایمن خودروها در فصول مختلف در این بزرگراه نظارت می کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هریس تردد ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر مسافر در حوزه استحفاظی این شهرستان در سال جاری را دلیلی بر اهمیت محورهای مواصلاتی شهرستان دانست و تصریح کرد: این اداره با ۷۰۰ مورد کنترل بارنامه در محورهای مواصلاتی تلاش کرده است ضمن احقاق حقوق دولتی سازمان، از تخریب جاده ها با بارهای غیر استاندارد نیز جلوگیری کند.

فرجی افزود: اجرای روکش آسفالت ۱۴ کیلومتر از جاده های اصلی و فرعی و بهسازی و آسفالت ۱۴ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان هریس در طول امسال تنها بخشی از تلاش های راهداران برای بهبود وضع راه ها بوده است.