فرماندار شهرستان اهر گفت: بانک‌ها در سرعت بخشی به پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند. ابوالفضل غنی زاده در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان اهر، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را از وظایف بانک‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی چندان همکاری خوبی نداشته و در زمان معین اقدام نمی‌کنند. وی ادامه داد: […]

فرماندار شهرستان اهر گفت: بانک‌ها در سرعت بخشی به پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری کنند.

ابوالفضل غنی زاده در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان اهر، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را از وظایف بانک‌ها عنوان کرد و گفت: متاسفانه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی چندان همکاری خوبی نداشته و در زمان معین اقدام نمی‌کنند.
وی ادامه داد: اما شهرستان‌های همجوار در پرداخت این تسهیلات جلوتر هستند و در این راستا از مدیران بانک‌ها انتظار داریم در پرداخت تسهیلات تسریع کنند و یا علت عدم پرداختی‌ها را اعلام کنند.
وی گفت: در شهرستان اهر بیشتر درخواست‌های تسهیلات بانکی مربوط به وام ازدواج می‌باشد که متأسفانه پرداخت نکردن به موقع وام‌ها و یا محدود بودن اعتبارات باعث ایجاد مشکلاتی برای متقاضیان می‌شود که لازم است در این زمینه مسئولان بانک‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.
غنی زاده افزود: اخذ بیش از یک نفر ضامن و یا سند در تسهیلات ازدواج از گلایه‌های مهم متقاضیان وام می‌باشد که از بانک‌ها انتظار داریم در این زمینه زیاد سخت گیری نکنند.
فرماندار اهر همچنین گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی همکاری می‌کنند، اما با توجه به خسارت‌های وارده ناشی از سیل‌های سال جاری در داخل شهر به واحدهای مسکونی و لوازم خانگی از بانک‌ها انتظار می‌رود با اختصاص تسهیلات کم بهره در راستای جبران قسمتی از خسارت‌ها توجه ویژه شود.